Bildbyrå

Var finns det en bildbyrå?

 

Hej!

Jag undrar nu vart man kan hitta en bildbyrå? Jag har ett företag som nyss startat och är därför i behov utav en bildbyrå. Vi finns precis utanför Stockholm och därför är det bra om det finns en bildbyrå inne i Stockholm eller precis utanför. Kan berätta lite kortfattat varför jag är ute efter en bildbyrå. Det är egentligen så att vi behöver göra lite ”reklam” för vårt företag och därför behöver jag en bildbyrå som har tillgång att trycka upp både stora och små bilder och även diverse storlekar på bildcanvas.

Av den här anledning söker jag då en bildbyrå och jag är tacksam för alla tips som finns och ett plus är ju om det är priser inom rimliga gränser. Utöver det så fungerar alla tips!

Tack på förhand och hoppas att det finns någon där ute som känner till en bra bildbyrå i närheten utav Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0